torsdag 21 oktober 2010

Tyngre!

Kanske inte i huvudet, men kroppen är inte riktigt som den borde en dag som denna. Det gnisslar i ljumskarna, värker i höfterna och på något märkligt vänster så lyckades jag få två skott på exakt samma ställe på låret, knappt inget ömt alls trots ett pinsamt litet blåmärke, det kommer förhoppningsvis, kan ju inte gnälla och få alla att tycka synd om mig, om jag inte kan visa upp ett mäktigt blåmärke.

---

Har väl egentligen inte så mycket att tillägga kring matchen, hade en lång kamp i mitt huvud inatt kring ett par saker. Dock sådana saker som man skulle kunna grubbla över tills man trillar av pinnen. Snackade med en kompis som spelar i ett annat lag idag på morgonen, han snackade väldigt mycket om att han just nu överanalyserar allt på isen, tänker lite för mycket och därmed låser sig delar av spelet. Det kändes lite som om det passade ganska bra in på oss också.

---

Vi kommer igen, det gör vi alltid.

---

Att Patrick kommer att bli en tillgång blev ganska tydligt igår, bra matchen igenom.

---

Det tog sex omgångar, sen var de fyra tyngst tippade lagen, topp fyra i serien! Efter att ha mött tre av dem så skulle det också kunna tänkas fortsätta att vara så, även om jag inte blivit jätteimponerad av alla de lagen. Dock är poäng alltid det primära efter det kommer spelet.

---

En snabb titt på nästa omgång och första tanken som slår än är att det inte lär bli speciellt stora förändringar i tabellen om allt går som det skulle kunna tänkas göra. Nyckelmatchen som jag ser det är väl Jonstorp-Nässjö.

---

Torsdag och sista dagen av 11 som gräsänkling, blir att sanera lägenheten under kvällen.

---

Nu ska jag plugga vidare.

/#8

1 kommentar:

  1. Riktigt tråkigt att serien redan har satt sig, hoppas att Osby kan fortsätta att överraska.

    SvaraRadera