tisdag 26 oktober 2010

Om ett dygn!

Så ska ni hitta mig här, lycklig, glad och trepoäng rikare. Det är det jag kommer att se framför mig när jag stänger mitt andra öga när jag ligger i sängen om en stund. Jag tänker göra allt jag kan för att det ska bli så, men 60 minuters krig väntar innan dess.

---

Träningen ikväll var bra, många såg sugna ut, tryckte på när det skulle göras, men samtidigt såg man att det låg lite förväntan i blicken. Det är viktigt imorgon, förbannat viktigt. Alla förutom Gunnar var tillbaka på isen och körde. Även Oscar hade tagit sig till träningen och körde lite på is, dock inte med utrustning, men han är sugen.

---

Vi har fått internet till omklädningsrummet och därmed även Spotify. Äntligen är första tanken som slår en. Den andra tanken som träffade mig är dock, det är lite för mycket oklara människor där nere som måste byta mitt i låtarna hela tiden. Gammelgubben har bittrat igen!

---

Inför matchen kommer imorgon, var bara en tillfällighet att den dök upp dagen innan, inför matchen mot Tyringe.

---

Nu blir det lite TV!

/#8

1 kommentar:

  1. Ny spelare klar för Vimmerby. "Paradise HC"
    http://www.eliteprospects.com/player.php?player=14289

    SvaraRadera