lördag 1 augusti 2009

Gött

Sitter i den nya lyan, dagen har spenderats genom att städa den gamla lägenheten och plocka i ordning i sovrummet i den nya. Det känns riktigt skönt att ha fixat klart allt i den gamla. Tack familjen för hjälpen.

I övrigt är det ganska dött i Växjö, i princip ingen man känner har tagit sig hit ännu, men snart kommer de börja droppa in.

Jag kommer nu att lägga ner bloggen för att en anonym person har skrivit att det är meningslöst att jag har någon blogg eftersom jag aldrig sticker ut i mina åsikter.

Som jag skrev igår så lär det inte bli någon tippning här av serien. Det känns ganska meningslöst då jag inte vet hur bra de andra lagen är. Hur mycket påverkas vissa lag av att de tappat några bra spelare, vet inte har inte den överblicken över bredden bland div2 lagen.

Marouane Chamakh är det Arsenals kommande värvning? Enligt Bordeaux där spelaren idag finns, ska Arsenal ha lämnat ett bud under gårdagen. Har bara sett spelaren ifråga en gång och då ska man passa sig för att ha en åsikt, men det jag såg gillade jag.

Ryktas om
Aalto presenteras för HV på måndag? Hur mycket sanning det ligger bakom vet jag inte ännu, men jag ska kika på saken. Hade varit perfekt att ha klart truppen när laget går på is, vilket de gör på måndag.

Blir ett litet kort inlägg idag, bloggen kommer få fart på måndag, då många lag går på is och vi är tillbaks i gemensam träning.

För Emil och ni andra med vissa svårigheter för ironi så ska jag inte lägga ner bloggen =)

Nu blir det käk och sen simning

/#8

1 kommentar:

  1. Och från och med måndag blir du även gräsänkling, vilket medför att du kommer ha all tid i världen för bloggen ;)
    Du är bra.
    Puss

    SvaraRadera