söndag 30 augusti 2009

Lite dåligt

Har varit lite dåligt med inlägg i helgen och det får helt enkelt skyllas på lathet.

Träningen i fredags var bra fram till sista övningen där vi skulle spelvända, lite dåligt fokus (trötthet?) och passningarna satt inte riktigt där de skulle annars såg det bra ut. Under tvåmålet så körde jag och
Witten ihop, vilket fick till följd att ena skridskon gick sönder, var och inhandlade ett par nya Bauer X60 igår. Bättre att de gick sönder nu i början, men jag hade förhoppningar om att de skulle hålla denna säsongen också. Nya skridskor är alltid tortyr.

Vad ska man skriva om matchen igår? Vad händer liksom?
Arsenal gör en bra första halvlek och United ser väldigt uddlösa ut. Almunia och Diaby sov nog inte så gott inatt(inte jag heller) misstag som man inte får göra borta emot United så enkelt är det. Tycker dock att spelet Arsenal visade upp igår lovar mer, är det någon match man får förlora så är det United borta. I paus så var jag och rotade fram varenda Arsenal pryl jag äger, för att kunna psyka alla United fans i laget idag, men icke. Så bara kom igen och håna mig grabbar jag kan ta det =)

Ska åka till Åseda om en timme, för ett längre teoripass där vi ska snacka spelidéer. Hur vi ska bygga vidare och utveckla spelet från ifjol, vilket är ett måste. Efter det så kör vi 2x50 minuter på is, där det spolas efter 50min och sen kör vi direkt igen. Misstänker att vi idag kommer börja känna lite på styrspelet, uppspelen och PP.

Nu ska jag käka frulle, återkommer med ett inlägg i eftermiddag.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar