fredag 28 augusti 2009

Nya Hemsidan

För A-laget hittar ni här. Allt är inte uppdaterat ännu, men det jobbas på det. Ni kan bl a kolla in vilka som varit coola nog att behålla sina gamla nr och vilka som känt sig tvugna att byta.

Nyss hemkommen från stan efter lunch med
Davve P. Precis när jag kommer ner till stan så ropar någon på mig och efter ett par sekunders sökande med blicken, så visar det sig vara storebror som hittat in. Pappa hade kört in honom och Anna till stationen så han hakade på under lunchen.

Har suttit en del med den nya hemsidan idag
. Jag väntar jag in alla namnen i Selmaklubben från Lena, så fort jag fått dem så kommer den listan också bli komplett.

Väldigt kul att det dröjde enda till det andra inlägget i gästboken innan någon var tvungen att gnälla lite. På att föreningen är lat, att det aldrig satsas på någonting. Vakna upp lite istället och kolla vad ganska få människor har åstadkommit och åstadkommer med föreningen. Bara de sista 10 åren har det byggts,

fyra nya omklädningsrum,
en cafeteria,
ett gym,
nya förråd till U-lagen har,
likaså ett nytt ismaskins garage,
bytts panel på framsidan av hallen,
sats upp plexiglas runt hela isen,
gått upp i div2 med a-laget,
alla balkar på väggar och tak har målats om,
köpts ny ismaskin,
framförallt har hela kylsystemet bytts ut.

Finns säkert massa saker jag missar, men det görs en jäkla massa saker hela tiden och jag blir uppriktigt förbannad på människor som inte ser det, utan bara måste gnälla hela tiden.

Man ska inte klappa sig för bröstet, för det finns väldigt många saker som kan göras och många saker som det jobbas med, men måste människor vara så fruktansvärt destruktiva i sina åsikter hela tiden? Är det jag som är känslig och bitter? Eller råkar det bara bo en hög idioter i Åseda?

Nu mår jag bättre igen =) Så nu återgår jag till skolböckerna

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar