måndag 30 augusti 2010

Skolan är igång!

Då var det äntligen dags idag påbörjade jag min sista(?) tid som student, om livet blir som jag tänkt mig så har jag ett jobb att gå till 1:a mars.

---

Matte och Industriell Ekonomi på programmet, inte det roligaste jag vet, men jag är trots det väldigt motiverad att verkligen göra något bra av de kurserna, det som är lite tråkigt är att man nu knappt känner någon som börjat, men det kommer...

---

Det känns i kroppen att "Gubbjäveln" bara behövde spela två perioder igår, ganska lagom att börja med, nu är man på väg att komma in i det och utan att behövt slita ut kroppen i match ett, perfekt.

---

Fys vid 18.00 idag och sen is efter det, träning imorgon och sen
Kalmar hemma på onsdag, så det blir en bra inledning på veckan.

---

Helsingborg slog Trojas J20-SuperElit lag med 8-4 trots att man vilade merparten av sina bästa och mest rutinerade spelare.

---

Just onsdagen blir en intressant dag då
Värnamo (Nittorp) och Nässjö (Vöstervik) inleder sina säsonger då, två lag som det varit relativt tyst om under försäsongen. Blir Sebastian Bergqvist Nässjö trogen eller tar han chansen med Västervik? Mycket av Nässjös säsong avgörs redan där, då han kanske är den enskilt viktigaste spelaren för ett lag i hela serien.

---

Nu ska jag laga lite mat innan träningen.

/#8

2 kommentarer:

  1. Johan Forsander klar för HC Dalen.

    SvaraRadera
  2. Bra värvning!

    Hörde ryktet för ett tag sedan, så skönt att höra att det är klart nu.

    SvaraRadera