tisdag 24 augusti 2010

Vi är igång!

Äntligen är det över, det förhatliga första ispasset.

---

Jag var först ut på isen precis som utlovat, trots lite bitska och spydiga kommentarer från vissa av de som fuskade igår, så lät jag mig inte nedslås. Sprang ut på isen två snabba varv där jag hann med ett par höjdare, sen pingislunga och konstant mjölksyra resten av passet, men det blir snabbt bättre.

---

En sak kan jag säga efter första passet, hur säsongen än ser ut eller slutar, vi kommer att ha bra fart i vårt lag, med ett par undantag =) Träningen var väldigt fartfylld, var inte helt ovanligt att det gick för fort. Ferna tuggade på med riktiga övningar ganska tidigt och det gillar jag, även om det missas en del ibland så ska vi trots allt in i skiten direkt, lika bra att vi vänjer oss.

---

Det märktes ganska tydligt att vissa varit på ett par pass redan och inte helt oväntat så stack de ut ganska mycket

---

Vi som körde,

Alex-Martin-Berggren

Röda
Emil-Frans
Ryssen-Tim-Lill Sebbe

Victor-Ekman
Oscar-Gunnar-Söder

Blåa
Rautio-Victor K
Markus-Krille-Peter

Adam-Rasse/Emil J
Erik-Johannes-Samuel G

---

Finns inte så mycket mer att skriva just idag, vi är igång bra så, vi vet kanske inte ännu vad vi kan, men vi vet redan vad vi vill.

---

Nu ska jag käka lite och sen sängen.

/#8

3 kommentarer:

  1. Är det alla i truppen som du räknade upp eller var det några som saknades?

    SvaraRadera
  2. Jag räknade upp dem som tränade...

    SvaraRadera
  3. Ett svävigt svar, någon på gång in?

    SvaraRadera