måndag 1 juni 2009

Lurad

Har varit en lagomdag, en dag som man önskade dök upp lite oftare. Började lite lugnt och fint med lite uppstyrning av morgondagens redovisning i Management och samarbete. Efter det var jag och hämtade en tenta i en tidigare mangement kurs och det innebar 7.5 nya friska poäng in på kontot, gutt som attan. Efter det skrev jag och Choobacka en opposition på en annan grupps arbete. Ingen stress inte så många måsten utan bara ett par timmars arbete, en perfekt dag, så långt.

Efter det tog jag mig upp till Åseda för att G hade lurat i mig att det var test idag. Tänkte att det passar mig rätt bra då jag inte har möjlighet att träna på onsdag, då jag är med och håller i trådarna på Examenssittnigen som är då. Åkte upp och nej nej, givetvis inget test. Var tydligen ett hett div5 derby i fotboll mellan Åseda-Näshult så det kändes inte så lämpligt att beträda kolstubben. Istället tog coach med oss på lite backträning, med lite av varje, i den avslutade bära en gubbe på ryggen övningen uppför backen var krampen nära, i bicips! Hur förklarar jag det då? Jo för att efter att man släpat sig upp för backen, så skulle man gå ner med personen och sen upp och ner en gång till. Till saken hör det att när man går ner så ställs det jäkligt mycket större krav på den som sitter på ryggen, så då måste man verkligen kämpa med nävarna för att hänga kvar. Jobbigt som attan i alla fall. Börjar bli dags att vi inför Frölunda modellen där den med flest år på nacken får välja partner först, istället som nu välja någon som väger lika mycket som en själv. Har en känsla av att det skulle gynna mig ganska mycket =) Efter det avslutade vi med lite andra övningar på fotbollsplanen. Bra uppslutning var det i alla fall. Ederfors, Adam, Alex och Dan kärde lite rehab annars var vi ett ganska stort gäng som körde på.

Imorgon seminarium mellan 08-12 som är terminens näst sista insats. Man längtar ganska hårt till torsdag 12 då man kan stänga av hjärnan i tre månader och ladda för hösten.

Nu blir det bingen.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar