torsdag 18 juni 2009

Torsdag

Träningen igår räknade in 23 stycken, det är okej med tanke på att vissa redan hade flytt fältet inför midsommar. Vi började med de sedvanliga balansövningarna, sen lite jämfotahopp, skridskohopp osv. Hoppen avslutades med en variant av indianhopp, för vissa var det lätt, för andra otroligt svårt. Sist jag hörde något så var Jonte och Ryssen fortfarande kvar i sporthallen och tränade =) Om det är någon som hinner få ni gärna åka ner med lite mat till dem i eftermiddag.

Fick i alla fall lite respons på mitt bitterinlägg igår, dock höll sig de anonyma borta från bloggen? Det gav också ett nytt läsarrekord igår, men nästan 80 unika besök, det går framåt =)

Idag har jag, Maria och lillebror hunnit med ett Torp, Södragärde varv, precis innan regnet kom, guttans. Om några timmar ska vi glida till Öland och vara där till söndag. Det kan ev bli som så att det inte kommer skrivas något inlägg förrens på söndag. Det kommer vara ett ganska stort gäng i stugan, Far, Mor, Adam, Maria, Markus, Emil, Anton, Krille, Rautio, Lille-gren, Pettersson och jag själv. Jag tänkte köra ett lugnt midsommar i år, småluarna får stå för det hårda festandet =)

Nu ska jag umgås lite

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar