tisdag 30 juni 2009

Den är blå

Min vänstra stortå är jäkligt blå, dock var jag tvungen att springa och testa den lite. Det gjorde faktiskt bara ont när man sprang uppför vilket känns jäkligt gutt. Tejpar man lite ska det nog gå att springa på lördag.

Någon undrade i gästboken om jag ska sluta blogga? Det ska jag verkligen inte göra. Det är lite för kul för det, lite för nyttigt för mig att få ut allt märkligt som händer och som man tänker på.

Har kört på lite viktiga personer under kvällen och tom pratat ett eller två ord tyska=) Inte varje dag kan jag säga.

CHL draften har varit i full gång under dagen för er som är intresserade kan ni läsa mer här.

Imorgon blir det lite mer trädgårdsarbete, trimma lite kanter. Blir nog cykeln och gymmet för min del imorgon när alla andra ska hoppa omkring, känns inte som om kroppen är så sugen på det.

Boro har värvat HA 74:s bästa spelare förra säsongen.
Anton Lagerqvist, en riktig speedkula som säkert kan göra sig ganska bra i div2 också.

Borde sova egentligen, men är väldigt inne i
Pluras självbiografi En resa genom ensamheten, så det är svårsomnat.

Imorgon fyller lillebror 20 år, så jag säger ett litet grattis redan nu, då han lär hinna till jobbet innan jag har släpat mig upp.

Nu lite Plura.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar