torsdag 25 juni 2009

Trött

Fy fan vilken träning, det var varmt, det var långt och det var jobbigt. Min kropp skrek verkligen nej, nej de sista sex rundorna. Jag klarade hålla ihop det hjälpligt nästan alla 14. De som var på träningen slet som djur. Målvakterna har alltid gräddfil och fick "bara" springa en mil. Bror var ganska överlägsen i spetsen trots att Koma och Gren stängde honom under en varvning så att han föll. Vi andra var dock väldigt nöjda, alla flugor försvann till hans sår =) Sedan en klunga med Håkan, Emil, Rasse, Pettersson, Nisse och undertecknad. Efter det kom löparna i spridda skurar. Tömde verkligen kroppen idag, en kombination av att man druckit för dåligt och att man är lite sämre tränad en man tror, var förmodligen faktorerna bakom det hela. Man hoppas verkligen på att dessa löpningar gör stor nytta, för det är jäkligt jobbigt.

Man får se resultaten av det hela då det är test på måndag. Ferna kommer upp och det gör alltid att alla ögontjänare höjer sig lite =)

Fick lite fina kommentarer efter förra inlägget om att vår trupp är för dålig. Det får stå för de som säger det, jag tror inte på dem. Matcher får utvisa vem av oss som har rätt. Ganska meninglöst att spekulera i sådana saker i Juni, inga trupper är ännu klara.

Ska få lite saker bekräftad först innan jag skriver allt som hände på seriemötet igår, men förslagen därifrån ser intressanta och jäkligt tuffa ut.

Nu ska jag tugga i mig lite käk och kika på Brasilien-Tutorna (Sydafrika)

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar