fredag 26 juni 2009

Fan

Man är ruskigt bitter just nu. Man gav upp ett tag, men sista 55 min käkar verkligen Sverige upp England. Hade inte Söder gått sönder hade det blivit seger. Det finns alltid så mycket om i alla matcher oavsett nivå, men det känns verkligen så, om Söder inte gått sönder...

Markus Berg är ingen syndabock för mig, utan honom hade vi aldrig varit nära.

Sitter och laddar för draften som börjar om tre timmar. Det blir en nattmangling, men lätt värt det. Hedman, Pääjärvi och och Rundblad är tre riktiga favoriter. Oliver-Ekman har jag lite för dålig koll på, har bara sett honom en eller två ggrTV Det säger absolut ingenting för mig. Erixon är en annan favorit riktigt bra tvåvägs back, en spelare att lägga på minnet. En annan spelare som lär gå ganska sent, men som alla borde lägga på minnet är Anders Nilsson, målvakt från Luleå. Han är den näst bäste målvakten i Sverige runt de 20. Anders Lindbäck är näste Henrik Lundqvist, något som inte media fattat, dock Timrå, årets värvning i Elitserien. Markström ser jag då som trea.

Jag är tokladdad inför draften, bara det att sex svenskar är tippad i första rundan är stort. Skulle det inträffa är det en tangering av rekordet från 93. Totalt lär det bli slakt av tidigare rekord.

För övrigt idag har jag varit hos bror mellan 08.30-20.15. Vi skrapade dock bara fönster mellan 08.30-17.00, det räckte kan jag säga. Dock väldigt skönt att ha något att göra.

Nu lite TV.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar