söndag 7 juni 2009

Så fel man kan ha

Sitter och kikar lite på Söderling-Federer. Bortser man från första set så tycker jag att Robin gör allt man kan begära av honom, han spelar in dåligt, men Federer är lite bättre.

Det blev inga 2-0. det kunde ha blivit, men en dålig straff och ett helt horibellt försök till klack gav 0-1 istället. Sverige var inte jättedåliga igår, det skramlades fram ett par chanser. Dock märkte man tydligt ett par saker som saknades igår. Ytterbackar som följer med upp i anfallet excisterade knappt. Djupledslöpande mittfältare, haha skojar jag med mig själv nu? Hände inte en ändaste gång innan Viktor Elm kom in i matchen, vilket också hände för sent. Avsaknaden av ett anfallsspel, Zlatan var mer eller mindre kass igår, Henke är för gammal. Problemet är väl tyvärr det att det inte finns så mycket bakom. Finns i princip inga spelare som är mellan 23-27 år. Detta kan man lasta Lagerbäck för till viss del då han höll fast i spelare som Allbäck, Alexandersson för länge.

Andra saker som jag är för dum för att förstå, varför finns det inga vänsterfotade spelare på vänsterkanten? Det tar en halv eveighet innan inläggen kan komma eftersom Chippen och Adam Johansson måste byta fot innan.

Nu har jag färdig bittrat =)

Idag hjälper jag Maria att skruva isär hennes lägenhet. Det är lite mäckigt, men vissa saker är faktiskt ganska roliga.

Fick en liten rolig kommentar igår, gällande Boros backar. Precis som någon svarat så Flyttar Pelle till Malmö, Albinsson och Tulle är osäkra. Det är också de tre som skulle tillfört något i vårt lag.

Ska snart bort till Choobacka och mata katterna igen och jag som inte gillar katter alls.

Nu lite skruvmejsel jobb.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar