torsdag 2 september 2010

Förlust!

Haft en lite märklig dag idag, började 08 med lite matte, men sen ledig mellan 10-13 för att efter det ha ekonomi i tre timmar. Det blir varken hackat eller malet sådana dagar.

---

Vi förlorade igår, man gör oftast om man spelar hockey med en rörelse som påminner om ett foto. Eller om man spelar en och en över hela banan. Eller om man tror att man möter fem piloner ute på isen bara för att första femman (som var bra) går in och trycker ner motståndarna i sitt första byte.

---

Nu är det sagt så då kan vi gå vidare, det var en riktigt dålig insats igår helt enkelt. 6-3 vann Kalmar med för er som är nyfikna och det kändes lite märkligt att se
Martin Gustafsson i Kalmartröjan, har alltid tyckt att han klär bättre i blått.

---

Sjukast igår var dock
Krille E, VM i ribbskott, alla som hör talas om någon skills competition kan maila mig så ska jag dra med Krille dit och satsa allt jag äger på honom, han skulle leka hem det även om Ovetjkin stod för motståndet.

---

Riktigt skönt att det är vilodag idag, kroppen behöver det efter en hård första tid på is.

---

Nässjö imponerade igår genom att få 2-2 mot div1 laget Västervik, riktigt stark insats. Vi möter Nässjö på söndag, kommer bli en riktigt bra värdemätare. Västerviks tränare Fredrik Green hoppas att de var underskattning som föranledde det bleka spelet och resultatet.

---

Helsingborg var inte mycket sämre de när de slog tillbaks Pantern i sudden, detta efter att ha legat under med 3-0, men vänt till seger med 4-3.

---

Även
Tyringe stod för en stark insats då de förlorade med knappa 2-1 mot Halmstad. Trots att man enligt tränaren Fredrik Johansson gjorde sin sämsta insats för säsongen, inte illa, inte illa alls.

---

Limhamn slog Malmös J-20 på straffar, trots att man förlorade skotten med 45-18, målvakt i Limhamn? Tex Williamsson.

---

Värnamo körde över Nittorp med 7-0 i sin första match, om Nittorp ställde ett lika svagt på banan som senast låter jag vara osagt, men stark inledning av Värnamo. Samtidigt så presenterar de en back till, förre Osby-backen Ian Drummond och det är bara för mig att strecka ut en liten ursäktande hand till Osby, som jag var lite grinig emot när affären var på tal för ett par månader sedan.

---

Nu ska jag käka lite.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar