måndag 27 september 2010

Ett par mail!

Har fått ett par mail om att man gärna ser en tydlig genomgång av lagen i serien och kanske en tippning.

---

Någon tippning kommer det inte att bli, dock kommer jag att köra en ganska grundlig genomgång av alla lagen inför vårt första möte med dem.

---

Så ni som vill veta allt om
Jonstorp bör vara flitiga läsare framåt slutet av veckan. Eller Jonstorp kan bli ett litet problem, då det inte är jättelätt att veta sådär mycket om dem, men lite inför blir det.

---

Glömde en sak till tidigare, den årliga pingisturneringen har dragit igång.
Ryssen är med kraft av fjolårsvinsten storfavorit. Dock lekte jag hem en match mot honom häromveckan, men han känns dock som typen som inte går på alla cylindrar under träningsmatcherna. För egen del fick jag en mycket tuff lottning, i form av Layne, han har aldrig sett ett pingisrack. Vore lite lätt pinsamt om man inte avgick med segern där..

---

Nu ska jag räkna på riktigt.

/#8

2 kommentarer:

  1. Fegt av dig att inte tippa.

    Det blir så här,

    Tyringe
    Krif
    Helsingborg
    Jonstorp
    Värnamo
    Limhamn
    Vimmerby
    Osby
    Boro
    Nässjö
    Alvesta
    Åseda

    Smålandslagen suger..

    SvaraRadera
  2. Det har inget med att jag är feg att göra. Jag har redan tippat tabellen, men inte för dina eller andra ögon ännu. Det finns ett vittne och det räcker. Dock utlovar jag att publicerar tipset i mars.

    SvaraRadera