måndag 1 mars 2010

Tillbaks

Men inte mycket mer, så skull man kunna sammanfatta läget. Jag hinner helt enkelt inte med så mycket just nu. Var hela förra veckan på Finnveden och dagarna blev gärna 07-24 och sen en träning på ett par timmar mitt i, ingen höjdare. Denna veckan blir dock lite lugnare.

---

Finspång borta på onsdag, alltid tufft, alltid tätt och alltid grisit. Det gäller att vara förberedda på krig och det känns som om vi är det. Att vi inte spelat match på ett tag ligger som ett litet orosmoment, men samtidigt stärks vi av att vi faktiskt tog så många poäng att vi slapp spela play off.

Hur fortsättningen blir kommer att klarna inom kort.
Linköping och Kalmar känns som en trolig lösning, för att passa in rent geografiskt.

---

Tre poäng upp till täten, för två omgångar sedan var det nio. Det finns helt klart hopp för
Arsenal.

I lördags var det dock inget jag brydde mig då man bara tänker på
Ramsey, 19 år och benet avsparkar, engelska öarnas största talang och hela världen för sina fötter, fy fan. Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaks till fotbollen, men är inte helt säkert.

Nu lite plugg innan träningen.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar