fredag 25 september 2009

Träning

Träning på gång och om bara några minuter ska jag köra till Åseda. G passar på att vara sjuk under sin körvecka, men är man äldst så kan man tydligen göra lite som man vill =)Viktigt att vi studsar tillbaks direkt och att vi redan idag på träningen visar att matchen senast var en engångsföreteelse.

Kommer vara i
Åseda hela helgen, då Maria är på Gotland, sambon i Linköping och Choobacka i Vetlanda, så finns det inte så stor anledning att hänga hemma i Växjö. Laddar istället för NHL2010 hela helgen, så länge som jag och lillebror inte är på samma lag så ska det nog gå bra =) Han passar aldrig mig och jag passar aldrig honom och vi gnäller ganska friskt på varandra så det funkar dåligt helt enkelt.

7-6 till
HV igår, helt sjukt resultat, men jäkligt viktigt att börja med två raka segrar.

Lakers är i Oskarshamn ikväll och det lär bli tätt och tufft. 3-3 kanske?

Boro-KRIF är det också ikväll i Landsbro.

Nu ska jag till
Åseda.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar