onsdag 2 september 2009

Nässjö ikväll

Ikväll smäller det säsongens första match, man är lite spänd, men samtidigt riktigt skoj. Nässjös lag och likar tankar om matchen kan ni läsa här. Dan och Carl fick kliva av träningen igår med varsin skada, vet inte hur allvarliga skadorna är, men det verkar vara värre med Dan än med Carl, dock kommer ingen av dem att spela kväll. Anton gjorde igår sin första träning och ibland funderar man på vad det är för fel på honom? Han får alltid med sig pucken och såg riktigt bra ut igår trots att alla har ett ganska stort försprång jämfört med honom, han kommer dock inte att spela ikväll.

Ja alla som har tippat serien på olika sidor, verkar räkna med att vi och
Nässjö ska komma på de två sista platserna i serien. Nässjö för att de har ett ungt lag och vi för att vi är nykomlingar, jag säger att vi får väl se.

Laget ikväll är som följer.

Alex, Gabor (inte en aning om vem som kommer att stå)

Koma-Witten
Martin-Håkan-Green
Victor-Rautio
Ryssen-G-Krille E
Adam-Rasse
Markus-Emil-Sebbe
Gunnarsson-
Danne-Henke-Pettersson

Möjligt att någon kommer till under dagen då
Carl var uppsatt i truppen igår.
15.30 rullar bilen från
Växjö, jag och G hoppar på efter järnvägsbron i Klavreström, vilket gör att vi kommer hem en halvtimmer tidigare än annars, väldigt värdefull tid.

Är jag igång med båda kurserna i skolan och den andra kursen verkade också ganska OK.

Nu ska jag umgås med Maria.

/#8

2 kommentarer:

  1. Är det OK att lägga en länk på nya hemsidan?
    Ge mig ett Ja eller Nej!
    Rolf.

    SvaraRadera