måndag 5 juli 2010

Ujuj

Jag är mer eller mindre död efter kvällens träning. Vi började med lite uppvärmning i skogsdungen, och efter det tuggade vi igång med 10/30*7, 20/45*6, 30/60*5, 20/45*6, 10/30*7, därefter vila i två minuter och sen körde vi om allt ytterligare en gång för att avsluta med en liten cirkelträning, jobbigt deluxe speciellt då jag förmodligen inte tagit ut mig så mycket sedan Fredrik Hellgrens rullskridskor pass i Göljehults-backen.

---

Sprang med
Cap och lill-Olof strax bakom täten under båda varven och de var lite, lite vassare än mig, men jag klarade att bita ifrån nästan hela träningen, men det kostade något sjukt mycket. I spets som vanligt Martin Nilsson idag under stora delar av varven i sällskap med Johannes Nilsson, fan med varför väger jag inte 20 kilo mindre?

---

Ett par grabbar körde rehab, men merparten deltog i löpningarna och det var riktigt bra snurr på det.

---

Snackade lite med
Alexander Ekman tidigare idag och han var riktigt nära att begå en dödssynd som skulle kunnat ha satt honom i en situation där han fått det sämsta och mest slitna materialet Lars kan uppbåda.

---

Skräll att
Edmonton skriver kontrakt med Talyor Hall, NOT.

---

Bloggen har spridit säg till Skåne och tidningen Norra-Skåne, i inlägget nämns också det jag skrev om häromdagen gällande Osbys problem med att signa upp de spelare som man varit nära att knyta till sig. Dessutom belyser bloggaren på tidningen Tomas Gustavsson att Tyringe är väldigt nära sin sista spelare. Jag räknar med att det är en klasscenter som de plockar in som ersättare till Anton Hellsing som förmodligen är borta hela säsongen.

---

Nu lite käk och sen bingen.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar