tisdag 13 juli 2010

Heja Twingon

"världens mest omanliga bil" fungerar inte så bra som man skulle vilja dessa dagar och ska därmed bli inlämnad, inte lite man är beroende av en bil, speciellt inte om man tänker bo i en stad och jobba i Åseda.

---

Bloggen har varit lite vilande i ett par dagar, mycket beroende av att jag helt saknade motivationen att lämna solen under ett par timmar i helgen bara för att skriva ett par rader. Sen har bilkrånglet gjort sitt, men nu sitter jag här igen, motiverad som få =)

---

Samtidigt är det som så att är det någon period på året som det är okej att inte skriva något under ett par dagar så är det i juli.

---

Hur eller hur så är det imorgon 40 dagar till till ispremiären för vår del. Har hört en hel del skitsnack de senaste dagarna, måste vara skönt för vissa människor att gnälla på allting. Fick även kritik för att jag inte kan ta kritik och att jag på ett sektliknande sätt försvarar
ÅIF. Försökte få hela saken konkretiserad, men då personen ifråga inte förstod ordet konkret eller hade några bra exempel så dog hela saken ut, mycket humor över det hela.

---

Jag är beredd på och jag kan hantera kritik, men det gör inget om den är saklig, man kan inte ställa sig upp och skrika att allt är fel att vissa personer inte sköter sina uppgifter, utan att veta vad någon egentligen gör eller kunna komma med ett enda realistiskt förslag själv.

---

Samtidigt så finns det även de som imponeras över vår unga satsning, men 99% av dessa kommer inte ifrån
Åseda, utan från föreningar och byar/städer runt omkring.

---

Fick en fråga igår om jag inte kunde intervjua eller låter någon från sportgruppen skriva ett inlägg här. Ska se vad jag kan göra, men lovar absolut ingenting. Dock är det väldigt troligt att det kommer dyka upp en gästbloggare inom en inte allt för avlägsen framtid.

---

" En defensivt stark back. Tuff, bra framför målet. Jag tror på en bra säsong för honom, nu när han fått en ordentlig försäsong. En "urback", säger Karlsson."

Orden är Leif Karlssons och handlar om att Boro skrivit ett nytt konstrakt med backen Tommy Carlsson. Med tanke på att ett par backar försvinner ifrån Boro förstår jag att man förlänger kontraktet, annars borde man förmodligen låtit bli.

---

Boro letar dock fortfarande tränare, men har en bra back mer eller mindre klar.

---

300 (299 kr/st) sålda tröjor i
Krif nu, lär nog bli en ganska vettig spelare av det där tillslut.

---

Hinner inte mer nu så vi säger så, men inte alls omöjligt att det snubblar in ett inlägg redan ikväll.

---

Nu ska jag lämna in bilen.

/#8

4 kommentarer:

  1. Men hallå du är ju helt rabiat. Åsedas satsning hahahaahahahahahahaahaha är helt åt helveta. Inse att man måste satsa pengar, man måste ha amitioner. man måste vilja vara bäst ni vill bara vara sämst pinsamt att läsa den här bloggen och eran trupp får mig att skratta ahahahahahahahah har bara hört talas om en spelare och det är än bloggare som inte verkar vara bra.

    tar ni några poäng i år`???tror inte det, vimmerby är ända smålands laget som tar en plats till play off!

    SvaraRadera
  2. Men hallå du är ju helt rabiat. Åsedas satsning hahahaahahahahahahaahaha är helt åt helveta. Inse att man måste satsa pengar, man måste ha amitioner. man måste vilja vara bäst ni vill bara vara sämst pinsamt att läsa den här bloggen och eran trupp får mig att skratta ahahahahahahahah har bara hört talas om en spelare och det är än bloggare som inte verkar vara bra.

    tar ni några poäng i år`???tror inte det, vimmerby är ända smålands laget som tar en plats till play off!

    SvaraRadera
  3. Men ge dom en chans va vet du om detta, och du är så feg så du inte vågar skriva vem du är.
    De återstår ju att se i vinter hur många poäng dom lyckas ta de vet ju ingen förrän vi har facit i handen eller. SUCK...
    Mvh Kamilla

    SvaraRadera
  4. Amitioner? Har det med bilder att göra? Är ganska bra på ord och så, men det var helt nytt även för mig.

    Det är bäst att bara bry sig lagom Kamilla, ibland tröttnar jag och bittrar, men oftast är det bäst att bara sitta och garva åt folks kommentarer.

    SvaraRadera