tisdag 5 januari 2010

Snygg

Sitter här lite snyggare än jag var för ett par timmar sedan, efter en liten tackling från Markus så blev det att tejpa lite mellan ögat och ögonbrynet.

Lika bra att ta all skit på en gång.

En sak som dock var riktigt bra idag var att
Markus gav mig två riktigt tunga tacklingar och nyckelbenet höll för det, viktigt och jäkligt gutt, tack Markus.

Nu vet jag att jag har en kropp som håller på fredag.

I övrigt var det en bra träning, med en jäkla fart, trots att det saknades lite spelare p.g.a av att junior-laget spelade i
Linköping, Lill-Sebbe och Jocke hoppade dock in på träningen efter 30 minuter då de kom hem.

Vila imorgon och sen kör vi på torsdag igen.

------------------------------------------------------------------------------

Det strömmar in lite positiva rapporter om Lundbohms öga, det gillar vi framförallt för hans skull, men också för Lakers skull.

Jakob Karlsson lånas ut till Olofström för resten av säsongen och jag kan bara tolka det som att, en ny spelare är på ingång.

---------------------------------------------------------------------------------

Arsenal-Bolton imorgon, comeback för Denilson, Arshavin och Rosicky. Utöver det har Bendtner och Clishy börjat träna, Cesc bara en vecka bort. Det börjar se bra ut igen =)

Det stora orosmolnet är givetvis att
Song är iväg på afrikanska mästerskapen han har efter Cesc och mittbackarna varit bäst och viktigast i laget under hela inledningen på säsongen. Vem ersätter honom under resten av januari?
Jag vill tro att
Diaby klarar det, men är lite tveksam, dock om han och Denilson spelas samtidigt så bör det funka riktigt bra.

Annars mycket snack om vilka som ska köpas under januari, är det ingen mittback på sikt så vill jag som tidigare skrivit inte ha någonting.

Nu lite hockey på tv.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar