tisdag 19 januari 2010

Mycket igen

Efter att ha slumrat ganska länge och gått på halvfart så är det återigen full fart i skolan. Jag läser nu under fyra veckor på 200% för att slippa den värsta kursen, den ekonomiska statistiken i höst. Då vill jag kunna ägna mig åt matten och lite mer spets i ledarskap och logistik.

Som sagt bara fyra veckor sen blir det 100% igen och ett normalt liv. Så om det skulle bli som så (hoppas inte det) att jag inte kommer att uppdatera bloggen lika frekvent under ett par veckor så vet ni varför.

--------------------------------------------------------------------------------------

Träningen igår var en typisk måndagsträning, många tunga ben, men trots det en bättre träning ju längre den led.

Snart måste vi göra något med färgerna på träningen =)
Håkans och Emils femma har ju rödfärg på tröjorna medan G och Karls femmor är blå, men igår var det precis som vanligt, röda hade lekstuga, blåa hakade och slog icing. Det var slakt först under styrspelet, sen tvåmålet och till sist straffturneringen.

Trots det gör blåa en av sina bättre träningar på länge =)

Vi tuggar på med en ny träning ikväll och laddar på för att göra en riktigt bra insats imorgon mot
Nittorp.

Vart var all publik senaste hemmamatchen?
Vi är tillsammans med Vimmerby det laget som gått bäst på slutet, vi förtjänar mer publik.

Nu ska jag tillbaks till skolan.

#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar