torsdag 4 november 2010

Bättre och bättre!

Nu får det räcka med Ekonomistudier! Det börjar bli lite för nära tentan nu för att man ska våga fortsätta läsa/räkna vidare. För gör man det är risken väldigt stor att man kommer ihåg just det man läser ikväll, men glömmer delar av det som man faktiskt har bankat in i huvudet de senaste fyra veckorna. Imorgon gäller det, förhoppningsvis min livs näst sista Ekonomitenta.

---

Har även hunnit med lite annat idag, bland annat lunch på stan med Layne och little-Zeb.

---

Hade igår efter matchen lite svårt att glädjas över två poäng, var förbannad på en rad saker, mest att vi inte fick med oss alla tre, men idag är det skillnad. Nu är jag helt enkelt riktigt nöjd över att vi faktiskt tog två poäng, vi fortsätter att snitta en poäng/match vilket är ungefär en poäng/match mer än de flesta hade tänkt sig innan säsongen.

---

Träningsledigt ikväll vilket för engångskull inte riktigt  är välkommet, förmodligen för att jag var hemma i måndags. Samtidigt har nog inte benen känts så lätta som igår, på väldigt länge, kanske för att man var hemma i måndags? Vi kör imorgon igen och tuggar på inför första rundans avslutningsmatch, mot Nässjö, viktigt, viktigt. Bara det faktumet att båda lagen har 10 poäng räcker för att vikten ska förklaras, utöver det så finns det en rad anledningar till, men mer om det när vi närmar oss söndag.

---

Om allt går som jag tänkt mig så kommer jag att köra en lite genomgång av den andra serien på lördag, så håll ut i två dagar ni som är sugna.

---

Lite bjudning här hemma snart, så nu blir det att förbereda lite saker.


/#8

1 kommentar:

  1. min blogg om tyringe hockey http://tyringehockeyblogg.blogg.se/

    SvaraRadera