onsdag 1 april 2009

7.5 poäng

Elitistisk, kall och lite egocentrisk, det var omdömet om min redovisning i "Senmodernt arbetsliv" idag. Man får sig en liten tankeställare, är jag verkligen sådan? Delvis håller jag med, jag har ganska utåtstickande åsikter, men är inte det minsta rädd att stå för dem. Läraren var dock snabb med att berömma mig också för att arbetet var väldigt genomtänkt och för att jag kunde backa upp mina påståenden på ett klart och tydligt sätt. 7.5 nya poäng inräknade. Alltid skönt.

Har fortsatt mitt sökande om vilken division det blir nästa säsong. Med diverse mail och telefonsamtal, jag börjar se en ljusning och hoppas att jag kan återkomma med lite information i början av nästa vecka.

Imorgon är det Dag-X som gäller i Tipshallen, ska stå i Växjö Universitets monter och marknadsföra universitet. Diverse gymnasieelever kommer vara på plats, och dessa dagar brukar vara väldigt roliga och givande. Kommer givetvis trycka lite extra på att alla ska söka ingenjörsutbildningar=)

Nu ska jag ut och njuta med en glass i solen.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar