torsdag 23 april 2009

Överkörd av ett tåg

Det är ganska mycket så kroppen känns just nu. Vaknade upp med årets absolut värsta träningsvärk. Dels p.g.a tisdagens benpass, men mestadels är det nog gårdagens spänst-träning som spökar. Magen, låren, vaderna, ryggen, axlarna, you name it och jag har ont där. Förmodligen var det dock väldigt givande=) Utöver spänst så körde vi lite balansträning och innebandy. Eller vissa spelade innebandy medan andra gjorde fegmål från halvaplanen stup i kvarten. Kul, not. Dock en väldigt bra träning som räknade in 21 personer om man räknar med grabbarna rehab.

Idag har det inte gått i 180 för mig, x-box spelande, pastabuffé på Stenladan (mumma), lite solande och en del plugg.

Då ingen orkat eller velat skriva någon kommentar efter gårdagens inlägg, så utgår jag ifrån att alla gillar det jag gör=) Så jag kommer skriva på samma sätt som ni vant er vid.

Då Andreas måste jobba över ikväll så slipper ni motstånd från Växjö på milen idag boys.

Ska snart röra mig bort mot Kampen för lite middag med Maria. Ikväll är det jobb på Pudas som gäller, med 10 andra sköna lirare från Växt så det blir nog trevligt=)

Nu ska det pluggas en timme till.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar