torsdag 2 april 2009

Truppen

Som många av er redan har läst har truppen 09/10 lagts upp på hemsidan. Farsan hade igår ett snack med ett par av de ledande spelarna som har Åseda som hemort. Några namn var redan klara, men det viktigaste var givetvis att Håkan spelar nästa år, han var efter Martins skada vår bäste spelare och utan honom hade drömmen om div2 stannat redan mot Sölvesborg. Koma, Green och Krille E är tre andra ledande spelare som har lämnat klartecken. Att tidigt få klart med några av de bästa spelarna är viktigt då det alltid ger ringar på vattnet. Det finns givietvis några spelare som avvaktar med sitt beslut innan det är klart vilken division det är som gäller till hösten.
Alex, Witten,G och Martin är fyra spelare som är väldigt viktigt att vi får behålla enligt mig. G vet jag vill vänta och se hur båtbenet läker. Witten är sugen, Martin kan nog om Nybro åker ner i div1 förvänta sig en fråga därifrån. Alex har jag inte snackat med så där vet jag inte hur det ligger till. Sen ska vi givetvis inte slänga ut någon ur laget.

Idag har varit en intressant dag, med information på biblioteket hur man läser och använder sig av scientific journals, vilket var väldigt bra. Det jag undrar är varför vi inte fått denna information tidigare? Vi har använt oss av dessa i ett år ungefär, på fel sätt. Mycket oklart.
Nu ikväll så har jag varit med och annordnat ett sexparty (jag vet hur det låter) på Pudas, men det var faktist jäkligt kul och sjukt mycket skratt har kvällen bjudit på.

Nu en väldigt sen middag och därefter lite How I met your mother

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar