onsdag 1 april 2009

HV-FBK

Finns inte så mycket att säga här, förutom att HV vinner ikväll, 4-2 blir det, sista kassen i tom bur. Liv kommer upp stort och HVs kedjor maler och maler tills att FBK inte orkar stå emot längre=)

Årets första Magnum är igluffsad, gutt som attan.

För er med min typ av humor och lite kännedom om HC Wettern, bör gå in och läsa deras aprilskämt, länken hittar ni en bit ner till vänster.

Hockey ikväll hemma hos mig med Per och Jonas, Olofströmaren har det inte lätt just nu, då KHK plockat två av deras absolut bästa lirare, samt att Volvo minskat sin sponsring drastiskt. Oavsett vad så har jag Jonas(från Jönköping) på min sida.

Hade laddat upp med min coolasta look till morgondagen, då kom dråpslaget, att vi ska bära en Växjö universitet tröja. Lovar att min röst med min tilltänkta look hade lockat dubbelt antal studenter än denna hemska reklamtröja kommer att göra..

Nu lite middagslagning efter det full laddning inför kvällens match

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar