onsdag 22 april 2009

Ibland undrar jag

Vilka människor är det som skriver kommentarer här i bloggen? Vi har gått upp en division, men det enda människor gör är att gnälla. Vi har fler spelare klarar en många av våra konkurrenter. Vad är det som är fel? Ser vissa människor min blogg som ytterligare ett ställe att få skriva sin negativa dynga?? Man får ha hur mycket åsikter man vill, de som kan backa upp dem tar jag till och med på allvar=) Hade dock varit roligt med lite fler kommentarer om mitt skrivande, är det bra eller dåligt? Vad vill ni läsa mer av? Vad har ni för förväntningar till hösten? Finns massa saker man kan skriva utan att gnälla=) Eftersom jag har lite mer en 60 läsare varje dag så borde det kunna dyka upp några bra och konstruktiva kommentarer någon gång med=)

Ikväll är det innebandy och spänst på programmet, jag och G kommer att dyka upp och jag räknar med 20-talet till.

Nu lite käk och efter det avfärd mot Åseda.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar