söndag 5 april 2009

Avslutningsfest

Får börja med att tacka alla för en kanonfest igår, var roligt som attan.
Att Fernqvist väljer att stanna var bara en av alla glädjande nyheter igår. Vi är inte alltid överrens jag och Ferna, men han har utvecklat mig som spelare och har en extrem vinnarskalle, jag är väldigt nöjd med att han stannar ett år till.

Håkan och Green delade på priset som poängkung. Jag skrev Martin tidigare, men tänkte inte på att räkna med kvalspelet.

Martin blev utsedd till årets viktigaste spelare.

Koma vann träningsflitet för andra året i rad. Jag har tre så snart får jag börja träna igen;)

Lille-Green sopade hem årets floskel och viktigaste spelare i J-20

Lill-Sebbe blev poängkung i J-20

Jocke Svensson vann träningsflitet i J-20

Till er som spekulerar lite i gästboken, hurvida Helsingborgs och Ulricehamns nedflyttningar påverkar våra chanser till div2, så påverkar det inte alls. Mörrum och Halmstad gick upp och tog deras platser.

Fick någon fråga om truppen nästa säsong, det går att följa vilka som är klara för spel på hemsidan. Det jag kan säga är att David är den enda som har tackat för sig ännu.

Nu en liten promenad med Mor, Far och Maria

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar