tisdag 31 mars 2009

Plugg plugg plugg

Har haft två introduktioner idag, en som verkar väldigt lovande då föreläsare var väldigt duktig, en som verkar sådär då jag haft båda föreläsarna innan och deras engelska är ganska risig. Just förläsare med dålig engelska är ett stort störningsmoment för mig, då man tappar väldigt mycket, plus att det blir svårt att fokusera på vad de föreläsare om då man hänger upp sig på dåligt språk och hemskt uttal.

Har även hunnit med utskottsmöte med sexmästeriet och ett par timmar i biblioteket där jag sitter fortfarande, skallen börjar bli sliten och då passar det väldigt bra med ett litet blogginlägg=)

Läste idag i gästboken att platsen till tvåan skulle vara klar, det är inget jag har hört något om, plus att jag har ägnat lite tid i både telefon och med internetsökande, i jakt på sanningshalten i påståendet. Har dock tyvärr inte funnit något.

Löpning och lite stö(y)rka igår, idag har tåget träffat igen, men inte lika hårt som förra veckan, det känns förbannat skönt. Man vill ju känna lite smärta i kroppen dagen efter som ett bevis på att man verkligen tog i igår.

Nu ska försöka återfå fokus igen på arbetet, blir en eller två timmar till därefter, middag med Maria.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar