onsdag 11 mars 2009

Plugg

Sitter i biblioteket med ett leende på läpparna, segrar är bra för humöret=)
Ska på företagsbesök imorgon, på Profilgruppen, så förbereder lite saker och väntar på att Choobacka ska kliva ur sängen och komma hit och hjälpa mig. Känns skönt att kunna briljera lite imon inför gruppmedlemmarna då man har jobbat där under två år innan=)

Träning ikväll och måste ju medge att man gillar träningarna under playoff bättre än under säsongen. Åka av sig lite och nöta PP och BP under 40-50 min passar mig bättre än köttar måndagarna på 1.20 som man vant sig vid under Fernas ledning. Matcherna kommer så tätt och sliter mer än under säsongen så man måste ta det lite piano på träningarna för att orka med. Jag klagar dock inte för hockey har nog aldrig varit så här roligt som det varit efter jul denna säsong.

Under alla mina åtta säsonger i a-laget så har jag suttit på samma plats, närmast ingången till vänster, detta har dock aldrig stört mig då det är än halvmeter eller så till dörren från mitt bås, så man lider inte så hårt av springet där, precis till vänster om mig har jag alltid haft Åberg och vi har alltid haft ett schema för vem som ska fylla vattenflaskan vid varje träning och match. Det funkar alltid bra under serielunken, men nu i kvaltider när det behöver fyllas vatten på andra dagar än vi är vana vid så har hela systemet raserats...Planerings möte nästa.

Choobacka är som alltid trött, men dyker förhoppningsvis upp någon gång efter lunch

/#8

3 kommentarer:

  1. hur mycket man än pluggar, finns det alltid lite tid över för att blogga ;)
    bästa! ♥

    SvaraRadera
  2. Tjena Victor....
    Gött & se att de går bra för er. Se nu till att ta resten av matcherna. Viktigt i vilket fall att bli bästa 2:a.. Eftersom Lidköping drog sig ur....
    Ha de gött & skjut i krysset..
    #21
    Hcw

    SvaraRadera
  3. Tack för det=)
    Det är Skåne kval gruppen som ser lurig ut där det är risk för att Hässleholm eller Trelleborg kommer hamna på minst 9 poäng som tvåa

    SvaraRadera