måndag 30 mars 2009

Biblioteket

Vissa dagar vill man verkligen inte vara inomhus, typ idag. Man vill bara glida omkring otumhus njuta av solen och rensa skallen på allt det som man bara kan rensa skallen på när solens strålar träffar.
Istället är man instängd på biblioteket, för projekt skrivning och idag små bittrar jag lite över det faktumet att jag inte har någon klasskompis som sparkar på mig och säger nu jäklar kör vi. Dagar som den här behöver jag det, nu är det istället jag som försöker att sparka, men när man själv inte brinner för något så lyser det igenom rätt hårt. Följden blir den att jag sitter här själv istället för med grabbarna som prioriterar annat idag
Det funkar på precis samma sätt med hockeyn, de dagar det går tungt behöver man en engagerad tränare som tillför energi, som tur väl är har vi det.

Jag och bröderna fick oss en rejäl skrapa i kommentar fältet igår, men med tanke på nivån på inlägget så tar man inte det på allvar. Fernqvist är inte sådan, han låter inte folk spela bara för att. Sen har Witten varit bra, men han är enligt mig inte våran bäste plus att det finns ett par till som håller i tvåan.

Ska sitta här ett par timmar till, sedan så är det styrelse möte med växt vid 17. Efter det blir det löpning och lite stö(y)rka.

Nu lite skrivande om LAS.

/#8


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar