söndag 15 mars 2009

Kallinge-Åseda

Man går omkring med känslan, att så fort säsongen är slut så kommer man bli toksjuk, men nu när man är mitt uppe i kvalet så tillåts inte kroppen att bli sjuk.

Känner mig tokladdad inför matchen, ibland känner man att viljan att segra tar över en. Jag hoppas att alla i laget har samma känsla, vi måste vilja mest. Vi måste vara disciplinerade och när läget uppstår så måste vi vara kliniska. Kallinge tror att de var så mycket bättre än oss som 7-1 resultatet visar på, men vi hade ett par ruskigt bra lägen att gå ikapp, samt att tre mål var rena bjudningar. Allt detta måste bort om sex timmar. Laget blir samma som senast mot Kalmar, med ett litet frågetecken för Krille E

Alex (Sampe)

Koma-Witten
MArtin-Håkan-Danne

David-Rautio
Gren-Ryssen-Krille? (Lill Sebbe)

Victor-Adam
Sebbe-Åberg-Ivar

Vi går för seger, jag spelar hockey för att det är kul, men vinner man inte är det inte kul. Den dagen jag går in till en match och känner att jag inte kan vinna eller att resultatet är oviktigt, den dagen slutar jag på stört. Så det finns inget annat än två poäng ikväll

Nu lite plugg innan avfärd mot Elefanten

//#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar