tisdag 8 december 2009

Snart träning

Ska snart iväg och träna och hinner inte skriva så mycket, men måste nämna lite om gårdagensträning. Det började redan en timme innan träningen då Koma fick vända i dörren med 50kr i näven och order om att åka till Lenhovda och träna, allt bara för att kunna sniffa ammoniak. För alla som var på tränigen måste det varit en grann syn att 21 spelare körde i en zon under hela träningen. Jag däremot drillades av Conny i ena zonen under hela timmen fick jag knacka sarg ut, "du måste lära dig det" ekade hans stämma hela tiden, det gör fortfarande ont i huvudet.

Förutom det hade Ferna grusat hela rinken, allt bara för att ingen skulle kunna glida på isen utan tvingas jobba hela tiden.

Efter träningen hade vi ett stort krismöte där vi pratade om att vi inte skulle ta allt som stod i gästboken på allvar =)

Nu ska jag träna, skriver mer ikväll.

/#8

5 kommentarer:

  1. Lysande Victor!!!
    MYCKET bra, första gången jag läste var min tanke vad i h-vete menar grabben. Men återigen Mycket bra inlägg!!
    Hälsningar Rolf!

    SvaraRadera
  2. Haha stor humor =) Ibland dominerar du verkligen.

    SvaraRadera
  3. Tänk om DU inte tog så lätt på de bra råden som ni alla får i gästboken, samt att ni bytte tränare, då skulle ni ligga i mitten istället för sist.

    SvaraRadera
  4. Hahaha.. ja du kanske ska ta över i båset, verkar ju vara en riktig hockeyprofet! Kom ner på fredag och visa hur det ska gå till. Jävla blåbär!

    SvaraRadera