torsdag 24 december 2009

God Jul

Till alla bloggläsare, ni är uppskattade även om jag skulle vilja se lite fler kommentarer. Kvittar om ni är kritiska eller bara håller med, skriv gärna mer =)

Var som sagt på isen i tisdags och det kändes ganska okej, men trots det hade jag hoppats på mer. Jag vill att det ska vara ännu bättre, hur eller hur så blir det full utrustning på under söndagens träning. Det blir inga kontakt övningar, men förutom det så kör jag allt. Jag har ännu inte gett upp tanken på att vara med mot Boro när serien startar den åttonde januari, men tiden börjar bli väldigt knapp.

Tycker det är lite kul att Nässjö grabbarna fick sin blogg censurerade, hade jag skrivit det, som stod i deras blogg så hade jag nog åkt ur både föreningen och hemmet över julen. Nu vet jag inte exakt vad följderna blev för dem, men inlägget från deras julbord är borta och det med all rätt.

Det här med julafton är lite konstigt och lite mindre dramatiskt för varje år. Ta bara som iår, jag kommer max att öppna två-tre klappar imorgon då jag redan fått många av dem tidigare, det känns faktiskt lite tråkigt, men det är så det är.

Annars idag så har jag hunnit med besök i Landsbro, hos mormor i Åseda och gröt och skinka på Tärnvägen. Det lät hektiskt, men det var det inte =)

Har tjatat på lillebror om att vi ska springa imorgon innan frukost, alla som tror att han följer med får gärna skriva under med namn i kommentarfältet. Risken finns dock att ni blir smått idiot förklarade =) Ni som tycker att jag är en idiot som springer på julafton, bör betänka att jag varit skadad i två veckor. Ni som fortfarande tycker att jag är störd får gärna kommentera det =)

Imorgon blir det mormor på förmiddagen och sen julbord hemma hos mor och far efter det.

Uffe Bodin är en av Sveriges bästa hockeyskribenter, utan snack, här har ni hans OS-lag och jag måste säga att han är ganska så rätt ute i det mesta i det laget.

Nu blir det bingen, men jag utlovar ett inlägg om J-VM under juldagen.

/#8

1 kommentar:

  1. Såg dig löpa förbi hemmavid men inte lillebror!!
    Ha de gott
    Dildo

    SvaraRadera