torsdag 22 april 2010

Fullt upp

Har varit lite dåligt med bloggande den sista tiden, mest för att inte tiden har funnits, då jag lägger väldigt många timmar i Alvesta just nu.

---

Möte med handledaren innan idag, det första hon sa? "Jag fattar verkligen inte vad ni vill få ut av det här arbetet just nu". Sådär lagom kul, men efter ett par små korrigeringar så gick det upp ett ljus för henne med, skönt.

---

Upptaktsmötet i tisdags var välbesökt, jag räknade inte, men kändes som om vi var runt 30 stycken? Då ska man komma ihåg att alla som är juniorer också var med på mötet. Ett par nya ansiktet var också på plats, om de kommer att spela i
Åseda i höst eller inte återstår att se. Hur eller hur en bra siffra.

Den gemensamma försäsongsträningen drog igång igår och enligt lillebror var det 20 stycken på plats. För egen del var jag inte med, men annars ska jag inledningsvis åka upp varje onsdag och sen köra resten här hemma.

---

Missade tyvärr sudden mellan
HV och DIF igår, med tanke på hur matchen såg ut så känns det mycket märkligt att HV inte vann.

Det gör de dock idag.

---

Vad händer hos div2 lagen?

Kallinge värvar Martin "findus" Pettersson ifrån Karlskrona, målvakten som var en av landets absolut bästa 89:or, kraschade lite under sin första senior säsong i Karlskrona och startar nu om i tvåan och jag tror att han kommer va riktigt bra.

Osby har signat ett rejält knippe med spelare ifrån förra säsongens trupp, samt hämtat in tre spelare ifrån Hässleholm.

Min gamla lagkamrat ifrån smålandslaget
Stefan Kylbrink har skrivit på för ett år till med Värnamo.

Det var nog allt för idag.

nu ska jag plugga.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar