tisdag 14 juli 2009

Rör på sig

Efter att håvat in 1500 på bomben igår så blev det ett par nya löparskor och ett par Chinos. Är det fel på mig när man lyckas gå back trots att man vann 1500 igår? Jag tror det, men va fan, bra grejer är värt moneyisar =)

Idag händer det en massa saker i serien. Boro presenterar en ny back i form av Finländske,
Juha Autio. Mestadels har han spelar i div3 i Finland, som motsvara div1 i Sverige.

Nittorp värvar från Borås,
David Borkenhagen. Dock har han mestadels spelat i div1.

Just i Nittorp händer det ganska mycket just nu. Ett par spelare som ryktas gå dit bland annat,
Viktor Högberg-Brusk, som hämtas från Ulricehamn. Linus Lindgren är en annan som ryktas till Nittorp, från Borås Lynx. Båda spelarna har producerat väldigt ojämnt från år till år i ettan, men det verkar finnas kvalitéer.

Ulricehamn tappar forwarden
Johan Mellander till Asnieres i Franska tredje divisionen.

Promenader blir det stup i kvarten här. Med centrum ett par hundra meter bort, så blir det lätt så. Som jag skrev igår så är det sjukt underhållande att kika in "stekarna".

De hade även tagit över gymmet jag hamnade på igår. Det var nog ganska många som svor över mig, men vad fan i Åseda är man van vid att ha plats när man tränar =) Löparskorna sprack fullständigt igår, så det var en jäkla tur att man vann lite pengar.

Annars idag blir det nog ett gym besök, lite Tour de France och ikväll ska vi käka middag, då jag ska träffa Marias syster för första gången.

Hoppas ni tränar på bra hemma boys, för nu med mina nya luftkudde pjux så kommer jag flyga fram i spåret =)

Nu lite Mario Cart och sen lunch.

/#8

2 kommentarer:

  1. Motala värvar en 41årig slovak.. här är artikeln i motala tidningen http://mvt.se/sport/1.507175

    SvaraRadera
  2. Tack Mac! Jäkligt dåligt av mig, får bli skärpning =)

    SvaraRadera