måndag 13 juli 2009

Gotland

Har promenerat en massa meter de sista dagarna, tydligen kan man då få skoskav om man har helt nya skor :S

Har under dagen varit på en intensiv löparskors jakt. De gamla håller på att rasa samman och de känns inte så studsiga som ett par skor på mina fötter skulle behöva vara. Finns vissa problem, då ekonomin inte är den bästa och då man inte nöjer sig med vad som helst. När jag köper skridskor måste det stå
Bauer på dem. Löparskor köps inte om det inte är Acics. Vem sa att jag är konservativ? Har dock hittat ett par som förmodligen kommer att inhandlas imorgon.

På hockeyfronten händer det inte mycket. Hemsidorna ligger nere mer en vanligt. Trupperna är ganska fulla på många håll. Boro har lyckats skramla fram ett snickarjobb till en backförstärkning som ännu inte finns. Ryktas om att även
Granlund ska lämna, för spel i Sannarps?

I Åseda har jag inte hört något nytt på ett tag. Merparten av truppen är på plats och hur det en blir med fler spelare så ser det bra ut.

Ni som var med bloggen redan i påskas, vet hur bra jag trivs i Visby. Atmosfären och historien som finns här gillas skarpt. Denna vecka är det extra kul. Det är V29, med andra ord Stockholmsveckan. Det är möjligt att man är efter i utvecklingen och att man är från landet. Hur eller hur så är det sjukt underhållande att bara sitta på en uteservering och kika på vad de håller på med.

Ska ner till ett gym i stan nu och efter det plocka upp Maria på jobbet.

/#8

2 kommentarer:

  1. Tjena!

    Hur stor sanning är det i att Granlund lämnar för spel i Sannarp?

    SvaraRadera
  2. Vet faktiskt inte. Han vill spela hockey och har som jag fattat det kommit in på skola i Halmstad. Inte bra nog för att spela i Halmstad och inte sugen på att pendla, så Sannarp kändes logiskt. Sen är det en del som pratat om att det lär bli så.

    SvaraRadera