fredag 3 juli 2009

Målning

Perfekt dag att måla fönster på =) Vi hade en jäkla tur idag, då det regnade från rätt sida, hade vi varit på andra sidan huset hade all färg trillat av.

Imorgon är det Tjoget som gäller, hade hoppats på ett lite bättre formbesked igår. Eller var det bara värmen? Det var helt sjukt kvavt iaf, efter halva rundan så ville munnen bara ha vatten. Alla slet på riktigt bra och var nog väldigt nöjda med det faktumet att det var sista gemensamma träningen på ett par veckor. Är riktigt imponerad över hur vissa har lyft sig löpmässigt från förra sommaren bara. Det märks att vi har tränat mer och bättre iår.

En jäkla massa rykten om Lakers just nu, jag vet inte vilka jag ska lita på riktigt. De som brukar veta, vet faktiskt inte. Det får mig lite frågande, är det andra bara rykten, eller har mina kontakter gått totalbom? Enligt Evert i tidningen idag så verkar iaf Greken vara klar, bara han blir just Grek på papperet.

Nybro tappar
Kalle Ekelund Till andra sidan Atlanten, till London Knights närmare bestämt.

Hoppas verkligen att det blir lite bättre syre i luften imorgon, för det lär gå fort som attan, när jag sticker ut på sträcka två. Då vi har löparkungen
Jonathan Andersson på sträcka ett. Blir att sprinta 500meter vila vid kontrollen då de andra läser in sig och sen sprint igen =) Jag ska kriga tills jag stupar.

Sista dagen som jag har sommarlov, på måndag är det PG och press Mia som gäller klockan 06.00. Ska bli skönt att jobba lite.

Blir nog lite vatten och Golden League ikväll. Är man lite sämre kan man inte lämna något handicap alls =)

Nu ska jag ta hand om lillebror och ge han lite föda.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar