måndag 17 maj 2010

Lite snabbt

Folk fortsätter att överaska genom att redan nu tippa serien, lite humor =) Eller ganska mycket tom. Att vi hamnar sist gör mig inte sådär jätteförvånad och jag kan inte heller säga att jag bryr mig speciellt mycket.

---

Limhamn har hux flux skrivit kontrakt med stora delar av laget ifrån förra säsongen.

Annars helt öde i söder tvåan.

---

Tingsryds nästa spets spelare, kommer enligt Enestubbesmp att vara en NHL meriterad back. Behöver inte säga jättemycket, det lilla det säger är att, är man bra nog för att dra på sig NHL tröjan så är man också bra nog för att göra ett bra jobb i allsvenskan, om man sen blir dominant eller ej återstår att se.

---

Examensarbtet ska lämnas in nästa onsdag, man börjar känna sig lite lätt stressade, men läget är under kontroll, det kräver bara ett ex antal timmar till.

---

Denna onsdagen tänker jag göra debut på den gemensamma försäsongsträningen tillsammans med Alexander och då kommer det också bli lite mer Åsedafokus.

Som ni säkert också redan har sett så har vi nu klart med två träningsmatcher till, dubbelmöte mot Kalmar, en match sista söndagen i augusti (i Kalmar) och en match första onsdagen i september (i Åseda), täta givar.

Edit: Två matcher till är klara, dubbelmöte mot Nässjö, söndagen 5/9 i Nässjö och onsdagen 22/9 i Åseda.

---

Lär bli ett inlägg till senare ikväll och då förhoppningsvis med en Åsedanyhet.

---

Nu ska jag fortsätta skriva på Ex-arbetet.

/#8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar