lördag 29 maj 2010

Dålig frekvens

Då det klagas på frekvensen som jag spottar ur mig inlägg här så är det lika bra att göra läsarna till viljes =)

---

Då vi var många som blev övergivna igår för att det tydligen var någon tjejfilm som hade premiär den här veckan så blev det en riktigt grym grabb kväll här hemma igår.

---

Vad händer i hockeynsvärld? Inte sådär jättemycket förutom
TAIF då, som plockar in tungt Elitseriemeriterade Jan Öberg. Ärligt talet en nödvändig värvning, för bredden bland Tingsryds backar är inget som skrämmer, men nu har man verkligen spetsen.

---

Vad gör då
Evert? Är ganska övertygad om att han inte är helt nöjd med backsidan, utan att något kommer att hända, drömmen är givetvis att Burström återvänder på lån ytterligare ett år.

Vet att de är två helt skilda spelartyper, men väljer
SAIK att plocka in Rahimi och placera Burström utanför laget, då kan man snacka om att skjuta sig själva i foten.

---

Tung påskrift i
Tyringe land då tungt div1 meriterade forwarden Andreas Larsson är klar för ett år till, mer om Larsson här. Tyringe och KRIF känns klart bäst på pappret just nu och räknar med att så kommer förbli.

---

Juho Autio stannar ett år till i Boro, viktigt för dem speciellt då det finns en ganska stor risk att Tulle tackar för sig. Blandade lite i mötena med oss, men var över lag riktigt bra.

---

Chrsitoffer Lejon är klar för spel i Dalen, räknar med att Mac och Frädda har bra koll på honom så jag lämnar det okommenterat/inbjudan för att svara på.

---

Dan Marklund blir kvar två år till i Motala, helt klart en bra spelare, de dagar han vill vara bra.

---

Som bloggkollega
Jepsen redan nämnt så har Gabriel Popanicic skrivit på för Tranås, riktigt tungt tapp för Nässjö då han var en av seriens absolut bästa målvakter.

---

Cesc historien rullar vidare i Spanien och England, dock börjar det mer och mer luta åt att han stannar. Rykten säger att Barcelona max vill betala 300 miljoner, Arsenal vill ha 800.

300 miljoner för
Premier Leagues näst bästa spelare, lagkapten, med fem år kvar på kontraktet och spelandes i ligans mest välmående klubb, hahahahaha, humor på hög nivå.

Fran Merida har lämnat för Atletico de Madrid, inget jag sörjer då jag aldrig tror att hans fysik skulle räckt till för att spela på det centralamittfältet i England.

---

Är helt fast i Twitter världen, helt sjukt mycket man får veta där och på ett tidigt stadium.

---

Mattias Modig till NHL känns också väldigt märkligt.

---

Kom igen
Bajrami ikväll.

---

Nu ska jag ut och ta lite luft.

/#8

3 kommentarer:

  1. hur insnöad får man vara om man inte vet att det var Sex and the City2 som hade premiär i veckan? Du borde nog börja läsa på lite, märkligt hur lite kunskap vissa har om omvärlden..

    SvaraRadera
  2. Det var fel av mig att skriva att det behövde uppdateras mer, hade väl tråkigt och gick in på bloggen en gång i halvtimmen en dag utan att något hänt, som var upphovet till det påståendet antar jag men det var för övrigt en del intressanta värvningar, ska bli spännande att se hur det går för tingsryd bland annat. :)

    SvaraRadera
  3. Haha anonym, är sjukt avundsjuk på din läsförståelse.

    Hehe jag var väldigt ironisk, inte direkt att jag blev irriterad =) Målet är alltid ett inlägg om dagen, ibland blir fler och vissa dagar hinner jag helt enkelt.

    SvaraRadera